f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halo.fpp.pl
Podłšcz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·o | Single player

Halo: Combat Evolved

Single player

Recenzja

No cóż, historia gry jest już opisana, ale pokrótce jš przypomnę . Jesteœ Master Chief'em - cyborgiem stworzonym do walki z Covenantem . Zostajesz obudzony przerz załogę statku "Pillar of Autumn", w celu ewakuacji na Halo - wielki, sztuczny pierœcień z własnš atmosferš, lšdami i morzami .

Grafika

Nie jest ona powalajšca, w końcu od premiery na XBOX minęło kilka lat, ale potrafi być ciekawa, szczególnie na wysokich ustawieniach (moja 128 mb karta na to pozwala :D) .

Choć modele ludzi sš nieco kwadratowe, to covenant wyglšdajš "obco" w pozwytywnym tego słowa znaczeniu . Warto włšczyć opcję "Decals" w opcjach grafiki, jeœli można sobie na to pozwolić np. kosztem rozdzielczoœci, bo wszystkie tekstury sš wtedy o wiele bardziej szczegółowe .

Kiedy wyjdziesz ze statku na powierzchnę Halo i zobaczysz te łški i hale, dowiesz się, dlaczego mówiłem o detalach . Ale pamiętaj, że te sielskie krajobrazy będš miejscem krwawych zmagań między tobš, a koszmitami, więc nie przyzwaczajaj się :P .

Co do tych walk - sš one nadzwyczaj ładnie przedstawione : sypišce się pociski i łuski, które nie znikajš u ludzi, oraz błyszczšce kule energii u koszmitów . Poza tym wybuchy, które same w sobie sš poezjš .

Szczególnie w przypadku ludzkich broni, chociażby granatów odłamkowych . Wybuch takiego granatu wzbija w górę słup ziemii/œniegu i zostawia realistyczny lej . Każda broń wybuchowa (wszelkie granaty i wyrzutnie pocisków) ma swojš moc, którš widać w momencie trafienia wrogów . Wraże stwory wylatujš w powietrze gubišc bronie i ekwipunek . Trzeba zobaczyć to samemu, by to docenić .

AI

ej aj w tej grze w pełni zasłużyło na tš nazwę . Twoi przeciwnicy potrafiš wszystko, co koszmity umieć powinny . A więc : szukajš schronienia, wzywajš posiłki, okršżajš cię, stosujš uniki, wykorzystujš wsszystko, co im Wujek SamSON dał w łapska . Słowem - cwane z nich bestie . Często na poziomie normal stawiały tak zacięty opór, że dopiero użycie snajperki dawało jakieœ efekty, a więc - Rambo nie przejdzie ! A i jeszcze jedno - najsłabsze koszmity - bodajże grunty (takie z plecaczkami) sš barrrdzo humorzaste - krzyczš np. "Aaah ! The monster are coming !", lub po prostu się wydzierajš . Kolejny plus dla tej gierki .

Muzyka i dŸwięk

- tutaj też niewiele można zarzucić . Muzyka wpada w ucho i nastraja do walki - sš kawałki chóralne, jak i szybkie i dynamiczne . DŸwięki koszmitów pasujš do każdej postaci - elite (mocni i zwinni) wydajš z siebie ryki, a mniejsze krasnale coœ kwiczš i piszczš . Ogólnie - w porzo.

Podsumowanie

Ogólnie rzecz bioršc, Halo jest grš ponadczasowš, która, choć ma już swoje lata, potrafi przycišgnšć i zapewnić goddziwš, choć niezbyt długš rozrywkę (od przedłużania gry jest multi) . W mojej skali daję jej 9/10 .




Temat Autor Data  
HALO?
Cyphex 31·10·2002-04:02  
Oj kiepsko se radzicie!
Cowboy 31·10·2002-12:01  
Odp: jAK SKOÑCZYÆ hALO
Polkab 01·11·2002-03:02  
Odp: Ehhhhh....
Mrocz 05·12·2003-09:02  
HALO ruuulz !
piff_paff 01·11·2002-00:01  
mam pytanie
guma 05·12·2003-04:01  
Odp: Nie
NIE 05·12·2003-08:02  
HOLE JEST WYPAS
Mrocz 05·12·2003-08:02  
cmm
h,h,h,h,h,h, 05·12·2003-10:02  
Odp: PAD?? MUHAHAHAH
HerOiX 08·12·2003-21:01  
Gga na dwuch
Picix 06·12·2005-07:02  
Wolfenstein / RtCW / RtCW 2 / ...
Wolfmaniak 02·11·2007-15:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]DZASKUL
Aktualizacja: 04·12·2003 - 10:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Pištek · 19 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.057637 sek.