f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halo.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·o | Tutorial MP HALO (Xbox)

Poradniki

Tutorial MP HALO (Xbox)

Ten Tutorial ma na celu pomoc (w sumie to każdy ma taki cel ) w pojedynkach w Multi, zarówno amatorom jak i średnio doświadczonym.

Uważam, że nie ma co ukrywać tego co się wie, wiem że dobrze jest wiedzieć więcej od przeciwnika na turnieju ale jak inni grają lepiej to i my podnosimy swoje umiejętności. Chyba o to chodzi by Polacy grali na światowym poziomie. Ja zawsze grając z gorszym od siebie daje mu porady co by mógł grać jeszcze lepiej, wtedy gra jest ciekawsza i bardziej fair.

Osłony:
ogólnie: trzeba wiedzieć, że na wielu planszach można pomóc sobie w zdobyciu shieldow:
- można je zestrzelić z pistoletu itp. na dole np. na mapie Rat Race.
- zrzucić granatem np. Wizard (przydaje się przy grze z graczami pokroju Fil4 gdzie sekunda na celowniku oznacza śmierć). - grając w Teamie można złapać shield razem, obu graczy zbiera go w tym samym momencie (widziałem to tylko na filmie ale chyba działa).

Niewidzialność:
- Idealnie działa gdy się nie ruszasz (praktycznie jesteś niewidoczny).
- Jak już się ruszasz to dobrze biec na wroga mając jednolite tło za sobą (przy przechodzeniu miedzy różnymi kolorami jesteś najbardziej widoczny).
- Nim Ci się włączy niewidzialność trwa to kilka sekund więc dobrze jest chwile odczekać w ukryciu.
- Pod koniec działania można zebrać następną niewidzialność nie będąc zauważonym.

Pancerz, kamizelka itd.:
- Od razu po zaaplikowaniu czerwonego power upa zaczyna Ci rosnąć shield (około 2 sekund) w tym czasie jesteś niezniszczalny (nawet 5 granatów i strzał z rakiety nic Ci nie zrobią).
- To ostatnie (p.w.) przydaje się do np. do wyższych skoków, musisz rzucić granat tuż przed wzięciem power upa, poczym wyskoczy w odpowiednim momencie (bardzo ważny timing, trochę trzeba poćwiczyć) polecisz nieco wyżej co przydaje się żeby dostać się w nie które miejsca nie dostępne przy zwykłym skoku.
- Dobrym trikiem jest tez rzucenie granatów pod nogi jak jeszcze mamy końcówkę shielda a nowy już czeka przed nami (także ważny timing, musisz wbiec na power upa równo z wybuchem granatu wtedy nie stracisz energii właściwej).

Broń:
- Broń można brać przez ściany i podłogi np. Rakietnica na Prisoner lub Hang 'em High.
- Bronie przy wybuchu granatu lub strzale z rakietnicy „latają” o wiele dalej niż shieldy co jest bardzo przydatne w zdobywaniu broni na odległość np. rakietnica lub snajperka na Hang 'em High (z dobrym graczem nie masz szans zebrać ich w normalny sposób).

Precyzja jest bardzo ważna (trzeba się idealne ustawić i idealnie wycelować, trudne do wykonania jak masz mało czasu). Miejsca trzeba oblukać na filmach w necie lub tak jak ja, samemu trochę porzucać. Jedyna lipa to, to że na splicie i całym ekranie jest różnica w mierzeniu do celu.

- Jedna z wad jakie znalazłem to, to ze wyskakując przy ścianie i jednocześnie wykonując w powietrzu obrót o 180 stopni (w stronę po której jest ściana) to strzelając nawet pól sekundy po pełnym obrocie (czasami nawet jak już spadniesz na ziemie) , spluwa nie wyrabia całych 180 stopni tylko 90 co kończy się strzałem w ścianę zamiast w przeciwnika. (nie muszę mówić co będzie gdy akurat używałeś bazuki).

Granaty:
- Co do granatów to mamy Fragi – zwykle, Plazmy - przyklejające się do każdej płaszczyzny.
- Ważne jest to, że Fragi wybuchają trochę wcześniej niż Plasmy, tylko trzeba pamiętać, że te lubią się trochę poodbijać, Plasmy gdzie spadną tam wybuchają (przydaje się to podczas zdobywania broni z pulek gdzie zwykły granat się odbije i spadnie na dół).
- Plazmowy granat, jak się do Ciebie przyklei to pozostaje Ci już tylko gonić typa który nim w ciebie rzucił, bo już i tak nie żyjesz.

Poruszanie i starcia z przeciwnikiem:
- Nigdy nie biegnij prosto na przeciwnika, staraj się biec slalomem (tak żeby było Cię trudno trafić).
- Jak jesteś pod obstrzałem, to można trochę poskakać (pamiętaj, że nie masz kontroli nad lotem i łatwo Cię trafić gdy jesteś akurat w powietrzu).
- Co do skakania to przydaje się jakiś granat pod nogami ;>
- Ważne, żeby jak najmniej przebywać w miejscach gdzie łatwo „otrzymać” rzucony przez przeciwnika granat. Jak ktoś grał z Filem4 na Wizard to wie o czym mowie [jak stoisz na dole a koleś jest na którymś z czterech podestów (tam gdzie leży broń) to na pewno zdajesz sobie sprawę jak trudno mu wrzucić granat na górę].
- Dobrze jest walić combosy np. strzał z pompki i poprawić kolba.
- Jak wciśniesz duck (kucanie) w ostatniej fazie skoku, skoczysz wyżej a i przez nie które okna da się wyskoczyć np. na Chill Out.
- Jak spadasz z wysokości pamiętaj, żeby spadać na nie równe powierzchnie, (pochyle) twarzą do toru spadania, wtedy nie zabiera Ci upadek energii.

Teleporty:
- Bardzo pomocne przy ucieczce. Gdy uciekasz, nie zaszkodzi zostawić granat w przed wejściem do teleportu. Jak ktoś będzie biegł za tobą, to może się ładnie na niego nadziać, szczególnie, że po przeteleportowaniu możesz stanąć w przejściu po drugiej stronie, blokując przeciwnika. W takim przypadku uniemożliwiasz mu teleportacje zostawiając go sam na sam ze wcześniej rzuconym granatem. Pamiętaj, że jak będziesz stał za długo a on będzie się pchał to zginiesz od telefraga.
- Jest dobry patent, że po przeteleportowaniu się można podskoczyć i walnąć z kolby, w tedy teleport wpuści typa, który idealnie się na Ciebie nadzieje.

Jest jeszcze dużo rzeczy, wiele z nich sam nie pojmuje np. szybkie wciskanie duck (kucania) lub walenie z kolby przy każdej zmianie broni (Ponoć nie słychać przeładowania).

Myślę, że to pomoże, nie którym w stawianiu pierwszych kroków a i lepsi gracze cos nowego się naucza. Pamiętajcie, że trening jest najważniejszy, można zarówno samemu ćwiczyc jak i z przeciwnikiem. Polecam także filmiki z Netu.




Temat Autor Data  
ddd
fdd 06·12·2003-21:02  
Wolfenstein / RtCW / RtCW 2 / ...
Wolfmaniak 02·11·2007-15:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: (G|D)Goldi69-PL-
Aktualizacja: 06·12·2003 - 02:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Środa · 24 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.043072 sek.