f·p·p · h·a·l·o http://halo.fpp.pl |
|||
Halo 2 Bronie Ludzi Opis: Jedna z moich ulubionych broni, strzela krótkimi 3 kulowymi seriami i jest znakomita do walenia headshot'ów na większe odległości. Niezbyt praktyczna w zwarciu ale mimo wszystko polecam. Magazynek: 36 Dystans: Średni i Dalszy Zoom: Tak, 2x Kaliber: 9,5mm dual-wield: nie Opis: Podstawowa broń z którą spotykamy się w Halo 2 najczęściej i dlatego należy umiec ją wprawnie obsługiwac. Wypluwa pociski bardzo szybko ale też bardzo nimi rozrzuca co czyni ją bezużyteczną na jakiekolwiek większe odległości. Nie jest też silna i polecam używac tylko w połączeniu z inną bronią (dual wield). Właśnie to ostatnie sprawia, że nie będziemy wyrzucac SMG zaraz po respawnie. Jest to broń tak uniwersalna, że działa znakomicie praktycznie z każdą inną jednoręczna spluwą (w szczególności polecam combo: smg & plasma rifle). Magazynek: 60 Dystans:bliski i średni Zoom: nie Kaliber: 5mm dual-wield: tak Opis: Broń wyłącznie na dalkie dystanse, bezużyteczna z bliska. Zabija dwoma strzałami lub jednym head shotem (polecam ten drugi ;), umiejętny gracz może z jednego magazynka zdaobyc 4 fragi w bardzo krótkich odstępach czasu. No właśnie, borń ta strzela dośc szybko i zabicie pojedyńczego przeciwnika na otwartym terenie nie stanowi problemu. Jednak, żeby nie było zbyt łatwo, amunicja jest rozmieszczona na mapie bardzo oszczędnie co sprawia, że staramy się celowac tylko w głowę Magazynek: 4 Dystans:czym dalszy, tym lepszy ;) Zoom: Tak, 5x i 10x Kaliber: 14.5mm dual-wield: nie Opis: Shotgun jest tylko i wyłącznie bronią na bardzo krótkie dystanse i jakiekolwiek próby strzelania do przeciwnika znajdującego się dalej są wyrzucaniem amunicji. No ale z bliska broń praktycznie idealna, zabija jednym strzałem i można z odrobiną wprawy wyeliminowac przeciwnika uzbrojonego w miecz. Jest mało szybkostrzelny i ma tylko 8 strzałów w magazynku... ale i tak jest boski, jedna z moich ulubionych broni na małych mapkach ;) Polecam ! Magazynek: 8 Dystans: Bardzo bliski a najlepiej zwarcie Zoom: Nie Kaliber: - dual-wield: nie Opis: Broń o wiele słabsza i mniej popularna niż w Halo 1, ale to nie oznacz, że jest słaba. Jest bardzo uniwersalna, strzela dośc szybko, zadaje spore obrażenia i nadaj się dobrze jako dodatek do innych broni obsługujących dual wield (np. SMG, Plasma Rifle). Bardzo efektowna i efektywna z drugim magnumem (2x Magnum jest bardzo dobrym wyborem). Nie spotykamy jej bardzo często na mapach. Magazynek: 12 Dystans: bliski, średni i dalszy Zoom: Nie Kaliber: 12.7mm dual-wield: tak Opis: Taka borń leży tylko jedna na każdej mapie. O tym, że jest to totalny armagedn i rzeźne pisac nie muszę i praktycznie każdy strzał powinien byc przynajmniej jednym fragiem. W tej części wprowadzono możliwośc naprowadzania rakiet na pojazdy, co czyni Rocket Launchera jedną z kluczowych broni w grach typu CTF, gdzie np. warthdog przydaje się w podwożeniu gości niosących flagę. Minusem tej giwery jest napewno mała ilośc amunicji i stosunkowo wolno lecące rakiety. Magazynek: 2 Dystans: bliski i średni na piechotę, każdy na pojazdy Zoom: Tak, 2x Kaliber: Olbrzymi ;) dual-wield: nie Opis:Na początek chciałbym dodac, że odległoś rzutu została bardzo skrócna w stosunku do części pierwszej(dla mnie to bardzo dobrze), co powoduje prezcyzyjne rzucanie na dalsze odległości trudną sztuką i wymaga długiego treningu. Zawsze po respawnie mamy właśnie takie dwa "ludzkie" granaty, a maksymalnie możemy miec przy sobie ich cztery. Jednym nie można zabic przeciwnika mającego pełną zbroję, dlatego powinny byc wykorzystywane jako dodatek do innych broni, np. rzucamy je i osłabiamy przeciwnika a dopiero po tym otwieramy ogień. Nie można używac granatów jeśli mam dwie bronie w rękach. -------------------------------------- Aktualizacja: 01·12·2004 - 11:00 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-05-01, 23:02, z
172.70.127.166 (172.70.127.166) Strona dostępna online pod adresem: http://halo.fpp.pl/?pl:pages:show:294::: DRUKUJ | Powrót |