f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halo.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·o | Halo: Combat Evolved | Broń i wyposażenie

Oj, oj, oj. :)
07·12·2006 - 07:02 - ralzuk - Edytuj
Grałem tylko w SP, więc komentarz, to co mi się w artykule nie podoba, dotyczy tylko tego trybu...
Jak dla mnie:
Karabin szturmowy-bardzo niecelny, wiec bezużyteczny. Można bawić się nim z Gruntami, Sentinelami, Floodem, ale każdy inny przeciwnik skopie nam dół pleców. Takich Elite'sów szybciej pistoletem załatwimy... Chyba, że uda się nam do nich blisko podejść, ale wtedy będziemy mogli zapomnieć o kilku punktach życia.
Strzelba-potężna broń. Roznosi Flooda na kawałki.(Był to praktycznie mój najlepszy przyjaciel od momentu uwolnienia Flooda) Dwa strzały i każdy przeciwnik leży. Świetnie działa na Elite'sów, o ile mamy gdzie się schować po wystrzale-mordercza broń, gdy walczymy strzelając i ukrywając się naprzemiennie. Pozwala też na szybkie pozbycie się Sentinelów. Niezastąpiona, gdy Hunter zdoła do nas podejść.. Odskok i ołowiane kulki w plecy... Mmm...
Karabin snajperski-warto wspomnieć o tym, że jest bezużyteczny w walce z Floodem, których trzeba raczej rozerwać gradem kul z użyciem strzelby czy karabinu szturmowego, oraz z Sentinelami, które raczej, jako roboty, nie są wrażliwe na pojedyncze kule. Aczkolwiek tylko raz próbowałem neutralizować je karabinem snajperskim i to z dużej odległości, więc może to być jedynie kwestia kiepskiego cela. Nigdy nie byłem dobrym snajperem.
Pistolet plazmowy-warto wspomnieć o jego drugim trybie, pozwalającym wystrzelić potężnieszy pocisk-coś w stylu ładunku elektromagnetycznego niszczącego z łatwością tarcze Jackalsów, neutralizujące tarczę energetyczną pancerza MJOLNIR, być może również tego, którego używając Elite'si. Jednak pocisk sam w sobie nie zadaje dużych obrażeń, nie pozbawia życia nawet Grunta.
Needler-dodam, że przy większej ilości igiełek wbitych w przeciwnika, one wybuchają, łatwo pozbawiając życia "nakłutego" osobnika, jak również jego kolegów, o ile będą blisko stać. Lub też nas.
Stacjonarne tarcze-należałoby wspomnieć, że łatwo je dezaktywować na kilka chwil granatem, serią pocisków plazmowych lub wjeżdżając w nie jakimkolwiek pojazdem.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Niedziela · 5 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.043235 sek.