f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halo.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·o | Broń i wyposażenie

Halo: Combat Evolved

Broń i wyposażenie

M6D Pistol (Marines) Bardzo celna i skuteczna broń! Jest jedną z częściej używanych maszyn do zabijania w grze multiplayer. Pojemny magazynek i pociski 12,7 mm sprawiają, że przebicie osłony i pancerza drugiego gracza lub przeciwnika jest kwestią kilku sekund. W grze single player sprawdza się w trakcie gry na zasadzie „jeden strzał, jeden frag”.

MA5B Assault Rifle (Marines) Jeżeli chodzi o tryb gry dla pojedyńczego gracza to jest to moja ulubiona broń. Nie spotkałem w żadnej innej grze karabinu, który potrafi tak szybko jak ten, wypluć z siebie tyle ołowiu! Bardzo pojemny magazynek i możliwość ostrzału wroga ogniem ciągłym potrafi wybić każdemu z głowy ofensywę. W grze dla wielu graczy karabin MA5B cieszy się o wiele mniejszą popularnością. Broń ma strasznie kiepską celność... praktycznie uniemożliwia skuteczny atak na przeciwnika stojącego 20 metrów dalej. Coś za coś ; Trzeba także pamiętać: „zawsze strzelaj w głowę, szkoda tracić czasu na inne triki” – w tedy każda broń będzie skuteczna.

M90 Shotgun (Marines) Pociski 3,5 mm w ośmio strzałowej serii z shotguna powinny dać potężny efekt. Niestety tak nie jest ; Broń dobra tylko do rażenia przeciwników o słabym pancerzu. Sprawdza się jedynie, w nie których misjach dla pojedyńczego gracza. Nic dodać nic ująć ; zdecydowanie najsłabsza broń w grze.

S2 AM Sniper Rifle (Marines) Karabin snajperski z prawdziwego zdarzenia! Podwójny zoom, pojemny magazynek, broń szybko-strzelna z pociskami 14,5 mm. Śmierć w rękach snajpera i gracza z dobrym aimem. W praktyce nie trzeba używać lunety. Pociski lecą prosto do celu a brak wahań celownika podczas strzelania robią z S2 AM prawdziwą maszynę do nabijania fragów.

M19 SSM Rocket Launcher (Marines) Broń skuteczna i wykorzystywana do anihilacji każdego żyjącego lub poruszającego się celu zarówno powietrznego jak i naziemnego. Dwa pociski 102 mm zmiażdżą każdy czołg, Banshee lub Warthoga. Dodatkowy system wspomagania celowania pomoże precyzyjnie uderzyć tam gdzie chcemy. W trybie dla wielugraczy sprawdza się jako jedna z najskuteczniejszych broni.

Flamethrower (Marines) Krótki zasięg sprawia, że używając tej broni w zwarciu z przeciwnikiem posiadającym choćby S2 AM to czyste samobójstwo. Magazynek kończy się dosyć szybko lecz gdy już dojdziemy do wroga lub wejdziemy w środek jakiejś grupy przeciwników, siejemy spustoszenie. Wystarczy podpalić i zapomnieć. Broń bardzo mocna i skuteczna lecz na bliskie odległości. Warto ją odpalić by zobaczyć jak prezentuje się efekt ognia w grze lecz nic więcej.

M41 LAAG (Marines) Ciężkie działo lotnicze zamontowane z tyłu Warthoga pozwala zestrzelić każdego przeciwnika. Zapas amunicji jest nieograniczony, dzięki wysokiej sprawności pojazdu, na którym działo jest zamontowane no i oczywiście dobremu strzelcowi, możemy wjechać w bazę wroga, zabrać jego flagę i bardzo szybko zdobyć punkt dla naszej drużyny. Bardzo ważne jest, aby obsługujący działo umiał się nim posługiwać. Wieżyczka może obracać się o 360 stopni dzięki czemu wchodzi w grę bardzo skuteczna obrona przed wrogiem, atakującym nas zarówno z powietrza jak i z ziemi.

M9 HE-DP Grenade (Marine) Jedna z najczęściej używanych broni w trybie dla wielu graczy jak i misjach single player. Zielony granat potrafi zniszczyć każdy pojazd i przeciwnika. Szybki zapłon sprawia, że dobrze rzucony granat uniemożliwia przeciwnikowi schowanie się w bezpieczne miejsce. Oczywiście jego siła rażenia jest tak duża, iż może unicestwić kilku przeciwników naraz. Halo to chyba pierwsza gra na PC, w której nie trzeba zmieniać broni na granaty aby ich używać; a jest to bardzo duży plus dla samej gry.

Plasma Pistol (Covenant) Podstawowa broń obcych. Nie jest ona tak skuteczna jak M6D a przecież pistolet ten także jest podstawową bronią tylko, że dla ludzi. Prowadzimy z niej ogień pół automatyczny. Żeby przebić osłonę i pancerz konieczne jest oddanie bardzo dużej ilości pocisków ; co w trybie dla wielu graczy nie jest uznawane za jakikolwiek plus broni. Używać jej można jedynie w ostateczności, gdy skończą się naboje do innych urządzeń anihilacji.

Needer (Covenant) Ładnie wygląda i nieźle daje popalić a szczególności w trybie dla pojedyńczego gracza. Po wciśnięciu przycisku strzału w kierunku wroga wylatuje kilkanaście śmiercionośnych igieł. Pociski są samonaprowadzające dzięki czemu łatwiej trafić w przeciwnika. W trybie dla wielu graczy trzeba nieco więcej praktyki aby kogoś zabić. Zazwyczaj nasze kryształowe igły są łatwo omijane, przez co broń traci na swojej skuteczności. Gdy jednak dobrze wycelujemy, wyrządzimy znaczne szkody.

Plasma Rifle (Covenant) Pociski plasmowe o dużej sile rażenia i niezłej penetracji pancerza, sprawiają ze otrzymujemy śmiercionośną zabawkę. Spory magazynek i lepsze chłodzenie rdzenia niż w Plasma Pistol umożliwia dłuższe prowadzenia ognia w pełni automatycznego. Bardzo dobra broń do gry multiplayer jak i single player! Jedno z najskuteczniejszych narzędzi anihilacji z pośród wyposażenia obcych.

Fuel Rod Gun (Covenant) Broń porównywalna do M19 SSM Rocket Launcher. Trzeba jednak podkreślić, że ta wyrzutnia pocisków ma obszerniejszy magazynek. Sprawdza się w zwarciu z lekkimi oraz cięższymi pojazdami. Jest to broń zdecydowanie batalistyczna, pociski lecą po łuku więc aby trafić, trzeba najpierw nauczyć się z niej strzelać. Mocna broń jedynie w rękach specjalistów.

Stationary Gun Shade (Covenant) Stacjonarna wieżyczka obcych strzelająca trzema pociskami plazmy. Używana zazwyczaj do defensywy. Nic nadzwyczajnego chociaż ludzie takowej nie posiadają ;. Można dodać, że jest to broń szybkostrzelna i naprawdę można tym zrobić zamieszanie w grupie nacierających na nas jednostek.

Plasma Grenade (Covenant) Odpowiednik M9 HE-DP u ludzi. Większe pole rażenia lecz wolniejszy zapłon. Granaty mają bardzo ważną i pomocną funkcję... przylepiają się do każdego podłoża. Umiejętnie przylepiony granat do startującego Banshee potrafi zniszczyć pojazd w powietrzu. Wystarczy trafić nim w przeciwnika aby ten po kilku sekundach wyleciał w powietrze z wielkim hukiem. Nie da się obronić przed przylepionym granatem ; Skuteczna broń w multiplayerze jak i misjach dla pojedyńczego gracza.

Plasma Shield (Covenant) Stacjonarna tarcza obcych. Żaden pocisk nie jest w stanie jej przebić. Nawet 14,5 mm pociski z S2 AM odbijają się od niej jak płaski kamień od wody. Można się za nią bezpiecznie schować i przeładować magazynek lub wezwać posiłki. Będziemy mogli jej używać w trybie gry dla wielu graczy oraz zwykłych misjach. Minusem jest to, że tak jak wspomniałem jest to z niewiadomych powodów stacjonarna tarcza... nie da się jej przesunąć.




Temat Autor Data  
Oj, oj, oj. :)
ralzuk 07·12·2006-07:02  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Liv3sMack
Aktualizacja: 03·11·2003 - 01:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 26 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.039524 sek.